Известие

Collapse
No announcement yet.

Маркуч за турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Еееее са, колко струва едното и колко струва другото
    sigpic

    Comment


    • #17
      Алоха, колеги! И на мен ми се е сцепил маркуча от кулъра към колектора, цепката е дълга около 3-4 см и е на 5 см от скобата, която го стяга към колектора. Някой знае ли какъв е вътрешният диаметър на тоз маркуч там, където влиза в колектора? Решил съм да го резна и да сложа неръждавейка + силиконово коляно.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #18
        Колеги, моят маркуч от турбото към интеркулера се скъса и нямам никав бууст. Колата ми е 147 jtd 16v. Въпросът ми е дали мога да ползвам маркуч от 156ца 2.4 дизел, в обявата в интернет маркучите ми изглеждат сходни като градуси, възможно ли е да е по-дълък този от 2.4?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от joluesh Покажи съобщение
          Колеги, моят маркуч от турбото към интеркулера се скъса и нямам никав бууст. Колата ми е 147 jtd 16v. Въпросът ми е дали мога да ползвам маркуч от 156ца 2.4 дизел, в обявата в интернет маркучите ми изглеждат сходни като градуси, възможно ли е да е по-дълък този от 2.4?
          Да може да го ползваш!
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #20
            Аз също имам този проблем. Интересува ме освен, че с метална тръба става вечно, има ли някаква разлика в работата на двигатела т.е повече или по-малко мощност? И на 2.4 JTDm 20v маркуч от кое jtd мога да ползвам?
            Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
            sigpic

            Comment


            • #21
              Искам само да кажа, че не знам доколко изцяло металната тръба със съвсем малки гумени тръби-свръзки към турбото и кулера, е способна да обере вибрациите на двигателя и няма да причини други проблеми, така че колеги - помислете и върху това. Може да се сгложи маркуч като кит от тръбни колена и готов маркуч - има фирми, които предлагат ф50, маслоустойчив и издържащ 6,2 бара налягане - абсолютно предостатъчно за случая, така че ако човек е сръчен и изобретателен, може за следващите 10 години да се окомплектова с 2 броя маркучи - от турбо до кулер, от кулер до колектор, мисля, че цената на въпросният маркуч ф50 е около 14-15лв/м.

              Comment


              • #22
                маркучът от турбото до кулера има и друга цел - да не натоварва последния шоково. Ненапразно оригиналния се раздува до 1.5 пъти диаметъра си

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  маркучът от турбото до кулера има и друга цел - да не натоварва последния шоково. Ненапразно оригиналния се раздува до 1.5 пъти диаметъра си
                  И как по-точно го натоварва ШОКОВО ?Колкото и газ да се дава винаги минава време докато се развърти турбото.Маса коли има ФАБРИЧНО с турбопътища от алуминий или пвц.И ако маркуча е Ф 60 ,според това което си писал колко трябва да се раздуе ?
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    И как по-точно го натоварва ШОКОВО ?Колкото и газ да се дава винаги минава време докато се развърти турбото.Маса коли има ФАБРИЧНО с турбопътища от алуминий или пвц.И ако маркуча е Ф 60 ,според това което си писал колко трябва да се раздуе ?
                    Ако ти е оригиналният маркуч, залягаш отдолу и някой форсира. Ти само гледай. А защо се раздува - как работи интеркулера?
                    Тези с фабричното - интеркулерът е изчислен за това натоварване

                    Comment

                    Working...
                    X